Soffkärlek

soffanMin nya soffkärlek är den här; en mörkt jadegrön variant från HAY. Ursäkta dåligt mobilfoto, färgen framträder knappt.

Hur som helst hittade jag den här sammetsdrömmen (minus kuddarna!) hos HAY, i deras flagship store i Köpenhamn under helgen som gick. Älskar den lite strikta looken, men att den ändå är väl tilltagen, mjuk och drömmig. Jag har länge drömt om en blå variant – och grönt är inte riktigt min färg – men i dag sitter jag i jadegrön tröja och drömmer om samma färg på soffa. Vad hände?

Translate: My new color is jade green.

En reaktion på ”Soffkärlek

  1. Åhhh! Den ser härlig ut. Det är min stora sorg att jag aldrig kunde gå in i Hays flagshipstore i Köpenhamn i höstas, för den hade stängt på söndagar. Nåja, det känns fint att ha den upplevelsen att se fram emot!

    Gilla

Kommentera

