Ett gäng frukostar

Just nu befinner jag mig i en ganska intensiv period. Då betyder helgerna alldeles extra mycket.Söndagarna som så länge var lite ångestdag för mig är nog min bästa just nu. För det är en särskilt bra dag för långfrukost – något som definierar helg för mig. Älskar allra bäst när helgfrukosten glider över mot lunchtid och leder till köksfix. Vi kikar på några frukosttillfällen där den övre är dagens! Vilken är din favoritfrukost?

Translate: Breakfast is one of my favourite things. Here are some of them.

2 reaktioner på ”Ett gäng frukostar

Kommentera

