Ögongodis Bukowskis Market

Pinterest i all ära, men när jag saknar inspiration till hemmet så landar jag oftast på Bukowskis Market (även fast det så klart finns en massa andra bra nätauktioner och inspirationssidor). Det är något med upplägget tror jag. Gillar sidan, helt enkelt.

Nyss klickade jag mig runt lite, sparade ner sånt som jag fastnade för. Inser nu att typ allt är färgmatchat? Någon som vill säga mig något, möjligen att jag bör satsa på blått (ingen nyhet), rönnbärsrött och mässing? Vi kollar:

  1. Fruktigt fat:  Älskar färgerna tillsammans och de lite grova konturerna.
  2. Vägglampor vitt/mässing: Vägglampor är egentligen inte min melodi, men de här stilrena – ja, tack!
  3. Brevpress luftballong: JA! Helt fantastisk, helt magisk!
  4. Vas: Gillar formen, färgen, det rustika materialet. Som ett stort blåbär!
  5. Ljusstakar i glas: Jag har två hemma på köksbordet, med ett helt gäng Festivo tillsammans hade varit så effektfullt.
  6. Bokstöd i mässing: Mässing – ja! Djurutförande – JA!
  7. Armband: Bubblaren bland inredningen. Skulle gärna ha ett Hèrmes-armband. Nu blev jag sugen på ett i ljusblått!

.

Kommentera

