Gott och onsdagsblandat

Tänkte dela med mig av lite olika fina saker, så här lillördag och mitt i veckan-dagen. underla%cc%88gg
Foto: DANIBARBEshop
Tidigare i dag skrev Elle Decoration om de här snygga underläggen, och att den lyxiga ädelstenen agat är nästa ”marmortrend”. Jag tycker redan man ser mycket av stenar, mineraler i inredningar. Har själv ett par inslag här hemma. Men dessa blå underlägg – ja,viljanenFör den som inte har lyssnat på Iiris Viljanens nysläppta skiva Mercedes – gör det! Älskar det raka, ärliga, vardagliga i texterna. ”Om jag investerar i dig så kommer kronan att falla”. Älskar att hon sjunger om sina katter och hur hon visar hela känsloregistret med piano. Tack fina Jennie, för att du tipsade om detta! spejl
Foto: Johanna Bradford
Speglar kan vara lika magiskt som det är svårt. Den här finns hos Johanna Bradford och var även något som Husligheter skrev om. Jag blev blixtkär, även om den kanske är pråligare(?) än vad jag normalt sett brukar fastna för. Känns som porten till någon förtrollad saga. Så fin! handcOch som doftnörden jag är – denna onsdagens doft måste vara JASMIN NOIR. Hittade den här handcremen och ångrar bittert att jag inte köpte den när jag hade möjlighet. Men återbesök i butiken som säljer den. Riktigt bra handcreme med fantastisk doft. TIPS!

En reaktion på ”Gott och onsdagsblandat

Kommentera

