Bonjour! från mig

idabyline2På restaurangen
Är jag personen som vill sitta vid fönstret och mest troligt är jag den som bestämmer vad jag ska äta sist i sällskapet på grund av velighet.

På nattklubben
Hänger jag mest med dem jag känner, men efter en stund kan jag inte hålla mig borta från dansgolvet.

I klädbutiker
Går jag helst utan manligt sällskap, för jag har aldrig träffat på någon som INTE flyter ut som en vattenpöl av ren tristess (precis som jag när jag vid få tillfällen har blivit intvingad på Biltema).

På flygplan
Är jag den som till varje pris vill ha en fönsterplats.

På café
Är jag sällan den första som avrundar fikan. Oftast sitter jag gärna kvar längre än sällskapet orkar med. Cappuccino är det jag troligen beställer nio av tio gånger.

I skolan
Var jag en mellanelev som älskade svenska och bild men som gjorde det mesta för att slippa gymnastik.

I ett förhållande
Är jag generös, nyfiken och ganska påhittig.

I matbutiken
Trivs jag. Tycker om att proviantera, speciellt om en god middag är planerad.

På morgonen
Älskar jag doften och ljudet av kaffe som bryggs och gärna en långfrukost om det är helg. Det bästa är då möjligheten att gå och lägga sig en stund igen.

På kvällen
Är jag tyvärr alldeles fört trött.

På bussen
Är enligt mitt tycke den bästa platsen att läsa en bok på. Eller på tåget.

På jobbet
Är jag som allra mest produktiv på förmiddagen.

Just nu
Har jag en del att stå i, men längtar till kvällen med första riktigt bokklubbsträffen(!), trippen till Göteborg och lata dagar med M.

Lista hittad hos Sandra och i modifierad version hos Malin.

Translate: Bonjour! This is about me, how I am as a person at work, at the restaurant, on the bus etc.

En reaktion på ”Bonjour! från mig

Kommentera

