Ett litet fynd

koppJag måste ju bara visa, vad jag nyligen hittade på loppis. Jo, den här Berså-koppen med två fat till (jag fick det ena på köpet). Blev himlans glad när jag hittade den eftersom jag upplever att det är ganska svårt att hitta Lindberg-porslin på loppis numera. Och hittar man det kostar det en slant. Jag fick ge 120 kronor för kopp och två fat.
Så i helgen som gick kunde jag njuta av morgonkaffet lite extra. Älskar när en gör sådana fynd.

Translate: My latest thrifting ❤

Kommentera

