Planteringsfeeling

I dag gjorde vi slag i saken och åkte och köpte jord och växter och grävde även upp ett par plantor hos Mr’s föräldrar. Ordnade balkongskydd och for hem och började plantera. Ungefär så här såg det ut – en koncentrerad Maerty:maerty
En del fix återstår. Men nu är vi på gång i alla fall! Så skönt! Tänker mig inredning (?) i naturliga material, naturliga färger. Tror och hoppas att balkongen blir det fjärde rummet i sommar.

En reaktion på ”Planteringsfeeling

  1. Så himla härligt! Jag planterade oxå en massa i helgen. Det är så mysigt att se hur det blir, om det blir som jag tänkt mig! Jag är nämligen inte helt klar än.

    Gilla

Kommentera

