Dagen i siffror

Lånade den här listan av Elsa. Så här har dagen sett ut:

❋ Jag har gjort 3 intervjuer + några små frågor på stan.

❋ Jag har kört cirka 14 mil. De flesta av milen gick på okända skånska landsvägar. Fint, men lite stressfaktor när en har bråttom.

❋ Tänkt 3 gånger att jag ska ringa farfar, men så här långt ringt 0 gånger.

❋ Blivit frustrerad 1 gång för att intervjupersonen vägrade vara med på bild, trots avtalad tid för intervju och just bild.

❋ Fört över 1 170 kronor till Jennie för vår kommande weekend i Köpenhamn. Som jag längtar!

❋ Njutit av 2 nyuppsatta rullgardiner. Äntligen kan en sova mörkt!

❋ Har passerat 6 kommungränser.

❋ Druckit 1.5 kopp kaffe.

❋ Oroat mig för att inte lyckas få ihop minst 3 av veckans alla knäck till blaskan.

Translation: My day in numbers

 

 

 

Kommentera

