En fjäderlätt dröm

 I dag efter jobbet tog jag och Mr en liten inredningsrunda. På en av kedjorna (blev lite förvånad) hittade jag den här fjäderlätta drömmen – Christian Ravns Eos för danska märket Vita. Lampan är nog inte ovanlig och den har funnits med någonstans i medvetandet en längre tid. Men den har liksom varit lite glömd. När jag trillade på den igen så kändes den så rätt. För nu kan jag se den i ett sammanhang; vårt sovrum känns just nu ganska hårt. Jag tycker om det,men det är lite grått och strikt, med mycket raka linjer. Då kanske en fjäderboll i taket hade mjukat upp! Tycker att den som här blir himla fint mot något lite mer ruffigt. 

 Kanske slår vi till? Men då på pendelvarianten.

3 reaktioner på ”En fjäderlätt dröm

  1. Jag älskar den där lampan och har själv funderat på den till mitt sovrum. Men inte gjort slag i saken… Än, haha. Jag får se hur det blir, är inte säker på att den passar in. Vart hittade ni den?

    Gilla

Kommentera

