Post-tango

Det är tisdag, vilket innebär att jag och Martin dansar argentinsk tango. För något år kanske jag inte trodde att det skulle vara något för mig. Men redan förra tisdagen längtade jag till nästa. Känns kul att dansa på något sätt. Gick på dansskola på mellanstadiet och skulle gärna något streetigt. Känns bra att röra på fötterna, synkat med finaste Maerty. Här lite inspiration, till om cirka 100 år framåt:

Ligger nu på sängen, skriver på en del viktiga dokument, lyssnar på Blood orange och äter blodapelsin, hehe. Funderar på om det finns någon bra serie att titta på. Vad tittar ni på?

3 reaktioner på ”Post-tango

  1. Jag har precis börjat titta på Agent Carter på Netflix. Enligt N ska jag gilla den till 100% och än så länge gär jag faktiskt det. Inte för at storyn kanske är bäst men för att huvudrollen, Peggy Carter, är komplex och för att den utspelar sig på 1940-talet och det gör att dekoren liksom är fantastisk!

    Gilla

Kommentera

