Fröjden för alla kattägare

Jag har själv katt, underbart. Men inte alls lika underbart att kattens alla tillbehör, som klöspelare och sovplatser, sällan har ett utseende som matchar ens inredning. Egentligen har jag svårt att förstå att så många av dessa saker allt som oftast tillverkas i hiskeliga färger och mönster? Men så trillade jag över det här.

catcoon2 copy

Foto: Jimmy Mettier/Meyou


Parisiska Meyou har tagit fram bäddar åt katten som är så snygga att jag mer än gärna skulle ha en sådan i mitt hem. Bäddarna finns i ett flertal färger, och materialet som cat cocoonen är i tillåter att vassa klor vässas på. Så himla smart.

catcoon1

Foto: Jimmy Mettier/Meyou

Men helst av allt skulle jag vilja ha den här. Den mörkt grå varianten, med svart stativ och den närmast cognacsfärgade kudden inuti. Tror min Fritz skulle matcha/trivas i den mycket bra.

catcoon3 copy

Foto: Jimmy Mettier/Meyou

Kommentera

