Torsdagstoppen

Torsdag är för mig upptakt till helg. Fredagen är redan så bra den kan bli eftersom den tillåter att vara uppe länge och sedan kommer lördag. Tänkte därför dra igång torsdagstoppen med utvalda godbitar för att fira torsdag. Så, here goes!

royalcopenhagen.com
Source
Royal Copenhagen hakar på to go-trenden och släpper muggar och koppar för, större varma drycker. De stilrena termosmuggarna har det fina mönstret Fluted Mega – enligt mig den perfekta kombinationen av gulligt och attityd. Därför väljer jag det svarta variant före den blå, trots att jag annars är supersvag för blåvitt porslin. Den här vill jag dricka min kaffe latte ur i vår.

noonie bao
Noonie Baos tuggummipopiga låt I’m in love har fastnat i mitt medvetande. Färgglatt, vårigt!

Blåttrosa
Hos Isabelle Mc Allister är det alltid färgglatt och fint. Den här bilden jag hittade hos henne får mig att vilja måla varenda vägg blå och lägga till puderrosa detaljer. Kolla bara dörrposten.

Kommentera

