Att väcka någonting till liv

Att ge sig på att blogga är återkommande försök hos mig. Jag har skrivit, ångrat mig, startat nytt och ångrat mig igen. Tankarna har varit många – jag har inte haft tillräckligt intressant bildmaterial, kanske inget avgränsat ämne att skriva om. Men den här gången tänker jag ägna bloggen åt att skriva om det som kanske intresserar mig mest – inredning, loppisfynd och sedan kommer jag att väva in lite personliga reflektioner och tankar. Jag ska göra mitt bästa för att få in foton och visa sådant jag både ägnar mig åt i hemmiljö och vad jag är med om på arbetet som journalist med inriktning på hemmiljö och livsstil. Så håll till godo, jag ska göra mitt bästa för att leverera intressant material till ännu en till nystartad blogg.

Kommentera

